Crona POS Support

Frågor och svar, Drivrutiner & kontaktinformation till Crona POS Support

 Fjärrstyrning

Här kan du hämta och installera Teamviewer för support.


Frågor & Svar

  • Ett dagsavslut består av två delar; kontant och betalkort. För att göra ett kortavslut går du till försäljningsfönstret, klickar på kortterminal och därefter på ”avsluta kontokort”. Kontantavslut gör man genom att gå till menyn Dagsavslut/Räkna kassa, fyller i sina valörer och klicka ”Redovisa”.

  • För att skapa en ny användare går du till menyn Inställningar/Personalregister och klickar på ”Ny personal”. Fyll i medarbetarens uppgifter och klicka ”Spara”.

  • För att lägga till en ny produkt går du till menyn Produkter/Produktregister och klickar på “Ny Produkt“.

  • Om du vill ändra pris på en produkt går du till menyn Produkter/Produktregister, söker fram produkten. Fyll i nytt utpris och eventuellt inpris och klicka ”Spara”.

  • Om du vill prissätta flera produkter gör du detta enklast genom att skicka en fil till oss med dessa artiklar så läser vi in priserna åt er. Produktfilen hittar du här på hemsidan under stycket Support och ”Nedladdningar”.


Kontakt

Välkommen till oss på Crona POSSupport ! Prata gärna kassasystem, handel och effektiva flöden med oss.